niedziela, 13 grudnia 2015

ULUBIENIEC LISTOPADA!

Witam!
Mój ulubieniec ostatniego miesiąca będzie na pewno ulubieńcem każdego kolejnego. Cudowna odżywka z firmy GOLDEN ROSE działa cuda na moje paznokcie.
 
 W jej składzie nie ma formaldehydu, który znajduje się np. w odżywce EVELINE 8 W 1.
Dla niektórych tylko EVELINE  jest ratunkiem, dla mnie wręcz przeciwnie.
 
 Długo szukałam czegoś, co nie będzie podrażniało moich paznokci.
Tym bardziej, że używałam lakierów hybrydowych, które również nie najlepiej na mnie działały - no ale wygoda na pierwszym miejscu!
 Właśnie od zeszłego miesiąca robię sobie przerwę w hybrydach i szczerze mogę polecić tę odżywkę! Miałam paznokcie miękkie jak papier, teraz jest już znacznie lepiej.
I choć wiem, że jeszcze dużo czasu minie nim wrócę do stanu moich paznokci przed uzależnieniem od hybryd, to już widzę efekty.
 
 
Kobitki! Jeśli wy tez nie możecie używać odżywek z formaldehydem, to kupujcie!
Kosztuje ok. 12 zł i jest warta tych pieniędzy :)
 
 
 
 
A Wy czym poprawiacie kondycję pazurów? :)
 
Pozdrawiam cieplutko w te chłodne dni!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz